.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زندگینامه محسن تنابنده

محسن تنابنده در سال 1354 در تهران به دنیا آمد. او فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر سینما و تلویزیون است.

محسن تنابنده در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم استشهادی برای خدا شد.

او در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نفش اول مرد را برای بازی در فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز به‌دست آورد.

سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم که نوروز 92 از شبکه یک سیما پخش شد از کارهای پراستقبال او بود. اما او در پایتخت تنها در کسوت یک بازیگر ظاهر نشد، بلکه نگارش طرح و فیلمنامه را بر هم بر عهده داشت.

سریال پایتخت

او می‌گوید: من قبل از اینکه دانشجوی رشته بازیگری بشوم، بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی شدم. از کودکی که در آمفی‌تئاتر پیکان‌شهر نقش کرم‌ دندان را بازی می‌کردم تا امروز که کمی در دنیای بازیگری مطرح شده‌ام، حال و هوایم عوض نشده است. همیشه به فکر تحقیق و پژوهش و بازی کردن و کودکی کردن هستم.
خیلی منطق و فلسفه و مسائل اینچنینی برایم جدی نبوده است. همیشه دوست داشته‌ام بازی بازی کنم و خوش بگذرانم. اما در طول این سال‌ها یکی دو نفر تاثیرات زیادی بر من داشته‌اند؛ مهمترین آنها حامد محمد‌طاهری است. به اعتقاد من او در مقایسه با تمام کسانی که من می‌شناسم تصورات عمیق‌تری نسبت به بازیگری دارد.
بخشی از تجربه‌های ما در یک گروه تئاتری به سرپرستی او، تجربه‌های موفقی نبود اما ما باهم در مورد شکل و شیوه‌های مختلف بازیگری بسیار زیاد با هم کار کردیم و او تاثیرات عمیقی در من گذاشت. بعد از او علیرضا نادری در مورد نگاه به قصه و طراحی یک قصه خوب، پرداخت یک شخصیت‌ و حتی معنی هرکدام از این موارد، تاثیر زیادی بر من گذاشت، هر چند که هنوز هم خودم را فرزند خلفی برای علیرضا نادری نمی‌دانم.
چون من به متن به عنوان یک بازیگر نگاه می‌کنم و هنوز نگاه مستقلی به فیلمنامه و شکل‌دادن به آن ندارم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 فروردين 1392
آبروی لهجه مازندرانی رو برده چرا بیوگرافی این بابا رو زدی؟ احتمالا ....
نا شناس 15 فروردين 1392
خجالت نمي كشيد راجع به اين سريال و بازيگراش مطلب مي نويسيد . سريالي كه فقط داره به مازندراني ها توهين ميكنه و اونارو سرخوش و ساده و احمق فرض ميكنه (البته از همه همشهري هام عذر خواهي مي كنم)
مازندراني ها بايد اين فيلم رو تحريم كنن و به آن معترض باشند .صداو سيما يه سال در مورد اصفهاني ها سريال ساخت .با اعتراض اصفهاني ها ديگه تكرار نشد و استانهاي ديگه.....
ما هم بايد اين كار رو انجام بديم وگرنه با اين داستان 3و4 و... را ميسازند و به شعور ما ميخندند
خليل 15 فروردين 1392
به نظر من اين سريال خيلي زيبا و آموزنده بود.... اگردرباره گويش فيلم رگ غيرت ما مازندرانيها بالا زده پس تركاي بيچاره چكار بايد بكنن. الكي غيرتي نشين لطفا: نيمه پر ليوان رو ببينيد
نا شناس 16 فروردين 1392
ضعف مدير كل ارشاد و استاندار و نماينده ساري و عضو شوراي صدا و سيما
نا شناس 16 فروردين 1392
خجالت براي مديران فرهنگي
علیزاده 16 فروردين 1392
امسال با دقت به این سریال نگاه کردم.برای ساخت سریالی با ساختارقومیتی مازندران.باید با لهجه همین قوم حرف زد.
موسیقی متن فیلم.استفاده از نواهای مازندرانی.حمل گلدسته به استان فارس.عشق پاک.و ایثار و فداکاری و ناموس پرستی.توجه به خانواده از نکات قابل توجه این سریال بود .حالا مگر ما لهجه مان این چنین باشد.چه میشود؟اره من ناهارنخردمه !!!!؟؟
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 13 تير 1394
ما از این سریال می تونیم نکات مثبت مازندرانی ها مثل غیرت نقی،تعصب خونوادش و مازندرانی ها وکلی چیزهای دیگه ای رو فهمید.آره.خیلی هم عالیه.پرچم مازندران بالاست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.397 seconds.